perjantai 15. helmikuuta 2013

NÖYRYYTYSPÄIVÄ

Otsikko tulee tosiaan siitä, kun tänään oli koulussa ykkösten nöyryytyspäivä. Ite pääsin yllättävän helpolla, koska pääsin vaan palvelemaan yhtä kakkosta, heiluttamaan kavereitten kanssa takapuolta pöydällä ja lopuks vielä tanssin yksin muutamat muuvit ykkösistä ja kakkosista täynnä olevassa salissa. Ykkösten piti pukeutua mahdollisimman rumiin vaatteisiin ja olla ilman meikkiä, kakkosten tytöt pukeutu mekkoihin, oli laittautunu nätiks ja pojat oli tyylikkäästi puvuissa. Ens vuonna kostetaan! ;)
Toivottavasti kaikilla oli eilen kiva ystävänpäivä! En saanut flickriä toimimaan illalla, joten postailu siirty tälle päivälle. Mulla oli eilen vapaapäivä koulusta ja kävin vaan palauttamassa muutamat esseet opettajan lokeroon ja suuntasin siitä keskustaan kattomaan penkkariajeluja! Tuli niin outo fiilis kun ajatteli, että kahden vuoden päästä mäkin oon siellä heittelemässä karkkeja tiikeripuvussa tai jotain muuta vastaavaa!
Mun, Tuulin ja Reijan oli tarkotus mennä kuvailemaan kahentoista aikaan ja parin kaupan kiertelyn ja Coffarin jälkeen mentiin kirkkopuistoon ottamaan muutamat kuvat.
2013-02-14 ystävänpäivä
kawerit
kaweriit
2013-02-14 ystävänpäivä1
drftykj
simmuuu
2013-02-14 ystävänpäivä2
jeejee
Nyt viikonlopun viettoon! Suunnitelmat tosin vielä auki, mutta enköhän mä jotain actionia keksi. (;

3 kommenttia:

  1. Aaaa tää postaus kyl sai mut nauramaa! Ja noi mun kuvat:'Ddd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha parhaita kuvia! huomasin vasta jälkeenpäi että oot melkein joka kuvassa :D

      Poista
    2. Jooo mää katoinki et musta oikee hyvä kuvakollaasi:D

      Poista