torstai 7. helmikuuta 2013

avaruushousut

2013-02-07 blogiin
kelloo
Ur&Penn
colormask
laukkuu
Gina tricot
avaruushousut
legginssit Only
Tää viikko on menny ihan supernopeesti! On ollu kaikenlaista hommaa koko ajan ja oon yrittäny ahkerasti myös käydä reenailemassa salilla ja tanssissa! Tänään selvisin äikän suullisesta kirjaesittelystä (jonka onneks sai tehtyä parin kanssa) ja mä tosiaankin kuulun siihen ryhmään ketkä jännittää tollasia luokan edessä puhumisia viikkoa etukäteen, lukee peilille vuorosanat ääneen, istuu koko tunnin luokassa sydän pamppaillen odottaen omaa vuoroaan ja loppujenlopuks kädet ja ääni täristen yrittää selviytyä koko tilanteesta mahdollisimman nopeesti. Tykkään esiintymisestä paljon mutta tollanen 30 ihmisen edessä puhuminen on jotain ihan kamalaa! :D Noh asiasta appelsiiniin tällä postauksella oli tarkotus esitellä mun uudet avaruuspökät ja vähän muutakin viimeaikoina tehtyjä hankintoja! Tosiaan noi housulit on niin epä-Katamaiset, mutta ne oli pakko saada! Oon käyttäny niitä nyt joka päivä kotona ja ne kyllä kummasti piristää tylsää arkea.
Huomenna ois tiedossa lapsenvahtina oloa ja saa nähdä keksinkö vielä jotain kivaa loppuillalle. Viikonlopun suunnitelmat on vielä vähän auki, mutta enköhän mä jotain kivaa keksi. Nyt laitan reenikamat kassiin ja lähen salille, kivaa loppuviikkoa ihanat! (:


6 kommenttia:

  1. Ooo mitkä pöksyt toveri :o herGut♥ ja hajosin appelsiinille... XD oot ihana yolokamu!

    VastaaPoista
  2. hah eikös ookki aika päheeet ;) kiitti mariokamuli!

    VastaaPoista
  3. vitsi miten kiva blogi ja oot tosi nätti!:)

    http://omppispomppis.blogspot.fi/

    VastaaPoista