tiistai 5. helmikuuta 2013

"girls night"

Ooou oon vähän myöhässä tän postauksen kanssa mutta en oo millään ehtiny tulla julkasemaan tätä aiemmin! Tosiaan kerron nyt vähän viikonlopun tapahtumista:
chickenpockey
Päästiin Tuulin kanssa jo yheltä koulusta perjantaina ja käytiin hakemassa nopeesti mun kamat kotoo ja suunnattiin heti seuraavalla bussilla Tuulille. Yritettiin vähän laittautua iltaa varten ja muistin vasta siinä vaiheessa, että mun piti kuvata se  "my friday" sinä päivänä! Lupaan toteuttaa sen vielä joku päivä mutta mä vaan unohin sen tuolloin ihan kokonaan! Neljän aikaan lähettiin kohti keskustaa ja mentiin Amarilloon syömään tyttöjen kanssa. Chicken pocketista on tullu mun suosikki Amarillon ruokalistalta ja tilaan sen melkein aina!
leffoja
tytsyt
sdfgh
Mentiin kaupan ja Filmtownin kautta Reijalle viettämään leffailtaa ja tehtiin lettuja jälkiruuaks. Kuvailtiin muutamat ryhmäkuvat ja vähän myöskin karummat otokset jotka ei pääse julkasuun asti. :D Saatiin leffat katottua jo 10-11 välillä, joten lähettiin Tuulin houkuttelemana jatkamaan iltaa vielä kaunisharjuun. Täältä voitte käydä kurkkimassa millasta settiä siellä oli tiedossa, koska mulla ei ollu siinä vaiheessa enää kameraa mukana.

Kiitti vielä kerran tytöt, oli kivaa! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti