sunnuntai 24. helmikuuta 2013

MY STYLE

Kuvailin tänään mun päivän asua kun kerrankin jaksoin panostaa ja mulla tuli mieleen, että voisin tehdä postauksen mun tyylistä ylipäätään. Musta oli tosi kiva selata kaikki vanhat kansiot läpi ja kattoa itekkin mihin sitä on tullukkaan pukeuduttua.. Huomasin ainakin että tyyli on kyllä muuttunu viimevuosina jonkin verran ja jätin ihan suosiolla näistä seuraavista kollaaseista kaikki karuimmat asut kokonaan pois. Toinen asia minkä huomasin on se, että oon kuluttanu kyllä ahkerasti dr. denimejä, koska nyt kun tarkemmin ajattelee niin ne toimii kyllä mun vaatekaapin peruspilarina!

2012-06-25 kesäpictureita musta
2012-05-12 12.5
2012-09-11 syksyisempiä naamakuvia ja isosleiriä
2013-02-17 talvikuvia mamalla
naamakuvia 28.11
2013-02-24 outfit

Kuvat on tosiaan vuoden 2012 kesästä tähän päivään asti ja tuo kaikista viimeisin kuva on tän päivän asu.
Oon pukeutumisen kanssa tosi mukavuudenhalunen ja esimerkiks kovilla pakkasilla hukutan itteni toppatakkiin ja neuleisiin miettimättä sen enempää ulkonäköä. Oon oikeestaan vähän tylsä pukeutuja, koska esimerkiks koulussa mulla on harvoin mitään ihmeellistä päällä ja mukavuus vie voiton. Oon kuitenkin melko tarkka siitä mitä laitan päälleni ja musta on kiva että vaatteet sopii hyvin toisiinsa.
Mulla ei ole oikeastaan mitään tiettyä tyyliä mistä tykkään, vaan sekoittelen erilaisia vaatteita keskenään niin, että ne miellyttää mun silmää. Tykkään tyttömäisistä pitsipaidoista, kimaltelevista mekoista ja kultasista yksityiskohdista, mutta oon myös heikkona niitteihin, tennareihin, revittyihin farkkuihin ja ruutupaitoihin. Musta on välillä hassua huomata kuinka erilaisista jutuista mä oikeestaan tykkäänkään ja kaupassakin saatan huomata rakastuvani johonkin sellaiseen, mistä en ois koskaan uskonu tykkääväni!
Mun tyyli oikeastaan rakentuu niin, että kokoan yksinkertaisen asun ympärille koruja, kellon,  kivat kengät, huivin tai muuta vastaavaa ja yritän tehdä pikkujutuilla asusta mielenkiintosemman näköisen.
Mulla on vähän omituisia periaatteita joissakin asioissa ja saan kuulla niistä myös tosi usein! Esimerkiksi mä en pidä mielellään hiuksia kiinni julkisilla paikoilla, koska omasta mielestäni mulle ei vaan sovi kiinni olevat hiukset. Ainoastaan kotona, harkoissa tai joissakin pakkotilanteissa suostun esiintymään hiukset kiinni mutta muuten en vaan pidä sitä luontevana.. Toinen juttu on vähän ristiriitanen, koska rakastan korkeita korkoja ja himoitsen itelleni ties mitä Jeffrey Campbelleja  MUTTA karu totuus iskee silmiin siinä vaiheessa kun tajuan olevani 174 cm pitkä ja mulla ei ole niin paljon itsevarmuutta että voisin kävellä kaupungilla kaksimetrisenä. Pidän mun pituutta helposti ongelmana vaikka tiedän että sen ei pitäis olla niin.. Ihailen tosi paljon kaikkia pitkiä ihmisiä jotka uskaltaa käyttää korkeita korkoja, mutta iteltäni se vaatii ihan hirveesti!

Joo mutta tää oli tämmönen pieni raotus mun pään sisälle. Mitä tykkäsitte? voisin tehä muistakin aiheista tälläsiä samantyylisiä jos teitä kiinnostaa. (: ehdotuksia?

6 kommenttia: