perjantai 12. huhtikuuta 2013

ELOSSA OLLAAN

dfghj
ertyuil
erdtfygu
ewrtyu
sedrtfyguhi
ertyuio
ertyu
Mulla on nyt ollu niin hirvee kiire nää muutaman viikkoo etten oo ehtiny panostaa tähän blogiin ollenkaan! Nyt onneks koeviikkokin on ohi ja voin taas alkaa postailemaan ahkerammin. Mun viikot on siis kulunu kouluhommia tehdessä ja reenailukin on jääny vähemmälle.. Eilen kävin hankkimassa salikortin ja nyt on sitten tarkotuksena ottaa kunnon treeniputki tähän kevääseen kun oon lusmuillu muutaman viikon niin ahkeraan! Ensviikolla alkaa viimenen jakso ja se tarkottaa, että kesäloma lähenee! Ollaan suunniteltu vaikka mitä kivaa reissua enskesälle ja en oo varma oonko kertonut täällä, mutta lähetään toukokuun alussa Madridiin Maman kanssa! :) Oon hurjan innoissani tästä keväästä ja kesästä, koska ainakin tähän asti tää on ollu mun elämäni paras vuosi jos ei tota koulustressiä lasketa mukaan ollenkaan ja tiedän että tulossa on kaikke kivaa, joista infoan teillekin myöhemmin!

Nyt lähen viettelemään viikonloppua, ilmottelen itestäni kun pääsen takas kotiin! :)


Tän postauksen kuvituksena toimii pari viikkoa sitten otetut serkun tytön 2v synttärikuvat.

2 kommenttia:

  1. Jooooo äijä ei oo kertonu mullekkaa tosta reissusta mitää :dd vidusti mulle tuliaisii sit ;)

    Ps. Ekassa kuvassa sun hiukset on hullun kivasti :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. häää varmasti oon kertonu :D et vaa muista! tottakai tuliaisii tulee! ja kiitti ♥

      Poista