lauantai 23. maaliskuuta 2013

IHANA VIIKKO

edfghj
rtfygkj
2013-03-23 talvikuvailua ft
ertgyhu
wertyui
ertfgyu
rtyguh
Tässä vähän sekalaisia kuvia tältä viikolta. Oltiin alkuviikosta kuvailemassa talvikuvia katjan kanssa, mutta  meidän kuvaussessiot jäi aika lyhyeen kun molemmat alko jäätymään. Mulla on ollu ihan mielettömän ihana viikko, vaikka koulussa onkin ollu kiireistä. Oon jotenkin lopettanu stressaamisen turhista asioista ja keskittyny elämiseen. Ensimmäisessä kuvassa näkyy muuten mun kavereiden synttärilahja mulle ja oon ihan rakastunu noihin kenkiin! Ei ois voinu enempää nappiin mennä. ;)
Oon kohta lähössä Hennin synttäreitä juhlimaan, joten tänään unohtuu viimesetkin stressinaiheet!
Postailen ensviikolla paremmalla ajalla, koska nyt täytyy kiitää! :)

4 kommenttia:

  1. Ihanat noi kengät! Ja oot muuten tosi kaunis :)

    käy katteleen jos ehit: http://stylebyidamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitti paljon! :) joo käyn heti tsekkailemassa!

      Poista
  2. oon taas vähän pihalla kaikesta, koska en tienny että sulla on blogi :D
    mutta oot hurjan kaunis :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi sua :D kiva kun löysit tänne! ja kiitos paljon :)

      Poista