tiistai 5. marraskuuta 2013

home is where your heart is

r6uiopp
e465rt78yop
ryuikp
e65rt7y8
t67yu8iolpö
Musta on ihanaa kun ulkona on iltaisin pimeetä, sisällä on lämmin, saa laittaa kynttilöitä palamaan ja käpertyä sohvalle kattomaan lempiohjelmaa. Musta kuoriutuu erityisesti syksyisin todellinen kotihiiri enkä haluais astua varpaallanikaan pihalle! Oon lisäks jo korkannu glögikauden ja mun oli aivan pakko kaivaa varastosta valotähti oman huoneen ikkunaan, tästä alkaa mun jouluhössötys!
Mulla on rento loppuviikko, koska oon tehnyt kaikki koeviikon kokeet lukuunottamatta huomista kuntotestiä ja ajattelinkin tehdä kaikkia rästiin jääneitä hommia, niin kuin esimerkiks käydä läpi koneen kuvat parilta vuodelta ja teettää niistä paperikuvia, hommaa siis riittää koska ne kuvat ei jää pelkkään muutamaan kansioon!

Taidankin aloitella tota hommaa jo nyt, että jää vähemmän tekemistä muille päiville.. Kivaa loppuviikkoa! :)

2 kommenttia: