keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Epätavallinen asu

2013-11-05 kotikuvia
takki H&M / hame kirppari (H&M) / huivi Lindex / kengät H&M

Päätin lauantaina, että panostan edes jollain tavalla asuun ja päädyin lopulta laittamaan päälle viimekesänä kirpparilta löydetyn hameen. Mä oon aika tylsä pukeutuja ja käytän tosi harvoin hameita, vaikka viihdynkin niissä tosi hyvin! Harmi kun huomasin vasta nyt hameiden hienouden, koska nyt pari viime päivää on ollut ainakin täällä päin Suomea sen verran viileitä ettei kohta pärjää edes ilman toppahousuja!
Huomasin näistä kuvista, että mun hiuset näyttää kyllä ihan kamalilta ja kampaaja ei ois yhtään pahitteeks. Oon yrittäny vältellä kampaajaa viimeseen asti kun siellä käynti syö aina rahapussiin niin ison kolosen, mutta nyt on varmaankin pakko uhrautua tai vähintäänkin piilottaa tuo järkyttävä juurikasvu! Oon hetken jo ikävöinyt mun tummia hiuksia, jotka mulla oli vielä pari vuotta sitten ja taidankin seuraavalla värjäyskerralla palata siihen.
Aattelin mennä tänään pitkästä aikaa ryhmäliikuntaan ja hakemaan vähän uutta intoa urheiluun kun se on nyt parin viikon ajan ollut aika vähissä, palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti