torstai 7. maaliskuuta 2013

KIPSUPÄIVÄ


Löysin uudestaan mun suosikkibiisun ja tää onkin piristäny tänään mun kipeilypäivää! parasta
rtyui
ertyui
erytuyi
Oon tehny tätä postausta koko päivän, koska mun pää meinaa hajota jos oon koneella enemmän kun kymmenen minuuttia putkeen. Mulla oli eilen jo koulussa vähän kipee olo ja ilta menikin siihen, että nukuin meidän olkkarin säkkituolissa ja join teetä. Jäin tänään kotiin ja vaikka nyt onkin paljon parempi olo, niin jään ehkä vielä huomenna kotiin että oon varmasti illalla kunnossa kun juhlitaan mun synttäreitä!
Tää tekstin vääntäminen tuntuu nyt ihan ylitsepääsemättömältä haasteelta, joten lähen suosiolla keittelemään finrexiä ja lagailemaan sohvan pohjalle!

4 kommenttia:

  1. Nyyh. Sun täytyy parantua!!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyl on jo paljon parempi fiilis ku aamulla joten i'm ready to party! ;)

      Poista
  2. Yritähän muruseni nyt parannella ittes, että pääset huomenna vamostelee oikee kunnolla ;)

    t. malttameton partykuningas

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah täälläki yks malttamaton partyqueen venailee huomista! kyl tää valkosipulin syöminen ja teen juonti alkaa jo auttaa :D

      Poista