keskiviikko 9. tammikuuta 2013

wednesday

miiii
mama
junaaa
mamzkii
Oon ollu viime päivinä tosi väsyny ja jaksan aina herätyskellon soidessa ihmetellä miten yö menee niin nopeesti ja tuntuu etten olis nukkunu ollenkaan. Onneks kohta on viikonloppu! Mulla on ollu kuitenkin hirvee inspiraatioviikko ja mun on tehny mieli piirrellä kaikkea, oon panostanu enemmän pukeutumiseen ja tällä hetkellä mua houkuttais muokata tätä blogin ulkoasua vähän erilaiseksi! Täytyy varmaan kehittellä uutta ilmettä. :) Monilla mun tutuilla on kesäkuntoon 2013-projekti menossa ja oon huomannu, että niiden ansiosta oon itekkin innostunu enemmän kuntoilemaan ja nytkin mun tekis mieli lenkille! En oo koskaan tykänny erityisemmin juoksemisesta mutta nyt tuntuu että oisin pienen rääkkäyksen tarpeessa. Mulla on vielä muutama kerta käyttämättä salikortista ja aattelin kysyä, että onko teillä antaa mitään hyviä ryhmäliikuntatunti vinkkejä? body pumppissa, bodybalancessa ja coressa oon käyny, mutta mitä muuta suosittelette? (:

1 kommentti: