tiistai 15. tammikuuta 2013

tiistaifiiliksiä

fiestasalaatti
koruu
gossip giiiirl
ladygaga
1. Oon jostain syystä innostunu syömään erilaisia salaatteja ja oonkin eläny viime viikonlopusta asti pupunruualla. Ne on vaan niin hyviä!
2. Oon ihan rakastunut tohon uuteen koruun ja oon yrittäny keksiä sen ympärille kivoja asuvaihtoehtoja.
3. Mun illat on viimepäivinä kulunu mukavasti katellen gossip girlin vitos tuottaria. En muistanukkaan kuinka hyvä sarja se on!
4. Mun kalenteri näyttää tällä hetkellä olevan täynnä koulujuttuja ja tuntuu ettei ne lopu millään! heti kun saa ensimmäisen asian tehtyä niin tulee uusi tilalle.. Ton neloskuvan kirjakin pitäis lukee tässä äikän kurssissa.

Käytiin tänään koulun jälkeen tyttöjen kanssa Coffarissa ja kattomassa muutamat kaupat läpi lahjakorttien tuhlauksen toivossa (tosin itelläni ei ollut ainuttakaan lahjakorttia ja en ostanut mitään). Musta on niin kiva, että lukiosta on tullu niin monta ihan huippua kaveria ja voidaan viettää aikaa myös vapaa-ajalla.
Huomenna on kiva päivä, koska meen kymppiin kouluun ja saan nukkua muutaman tunnin pidempään, parhautta! Aattelin käydä koulun jälkeen salilla ja ja sitten rentoilla loppupäivän kotona. Ilmotin eilen itteni dancehalliin ja oon huippuinnoissani, koska se on ihan uus tanssilaji mulle! Jatkan toki vielä hoppia ja itseasiassa ensviikolla pääsen taas vallottamaan tanssilattioita, jes! (: Nyt aattelin katella tv:stä iholla ja sitten voisin vaikka lukea muutaman sivun tota Lady Gaga -kirjaa, että saan sen joskus luettua. Palailen taas vähän paremman postauksen kanssa myöhemmin tällä viikolla!

4 kommenttia:

  1. OOOO TOI SALAATTI!! TEET MULLE TOTA JOSKUS OKEI? namnam♥

    VastaaPoista
  2. löysin tän sun blogin sattumalta ja päätin vähän lueskella, pakko sanoo et tosi mukavalta vaikuttaa ja sait yhden lukijan lisää :)

    saarabc.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että vaikuttaa mukavalta! (: kiitos paljon!

      Poista