perjantai 21. joulukuuta 2012

mä en lupaa sulle kuuta, en tähtiä taivaalta

Tää koeviikko on menny yllätävän hyvin, vaikka oonkin jättäny lukemisen tosi viimetippaan. Mulla on kyllä ollu tosi rento viikko, koska oon päässy kokeitten jälkeen heti kotiin.. Kävin alkuviikosta tarkastamassa alennusmyyntejä ja pari juttua sieltä tarttu mukaan ihan mukavaan hintaan. ;) Tänäänhän tosiaan piti olla se kuuluisa maailmanloppukin ja tällä hetkellä se ois oikeestaan tuntuu ihan kivalta idealta, koska huomenna pitäis mennä tekemään espanjan koe klo 9 ja tää päivä menee varmaan siihen kertaillessa. Onneks huomenna kun astun espanjan luokasta ulos niin alkaa mun joululoma! Mulla ei oo vielä mitään suunnitelmia lomalle, mutta oikeestaan toivon ettei mulla tuliskaan hirveesti mitään menoja. Jouluna on niin kiva vaan olla kotona.

wraestyui
pipariii
kalenterii
nahkatakkii
H&M
hrufeijdas
Jimm&Jill

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti