keskiviikko 5. joulukuuta 2012

joulujuttuja!

glögiää
valojaa
joulutähtii
joululahjoja
Kävin maanantaina koulun jälkeen ostamassa muutamat joululahjat kun olin parilla hyppytunnilla ehtiny kattelemaan mitä voisin hankkia. Ainakin omasta mielestä löysin tosi kivat lahjat! Muutama vaan vielä puuttuu.. Laitettiin vähän lisää jouluvaloja kotiin, join glögiä, tein Spotifyyn joulusoittolistan ja paketoin niitä mun ostamia lahjoja jo valmiiks. Tykkään ihan hirveesti tästä joulunajasta! Kävin eilen viimeisellä jazz tunnilla ja vasta nyt tajusin kuinka kivaa se oikeesti oli! Hoppi on aina ollu enemmän se mun laji ja kuvittelin etten ikinä oppis mitään nilkanojennuksia tai bambihyppyjä, mutta kyllä nekin sitten loppujenlopuks jotenkin onnistu! (: Tänään meinaan vaan relailla ja huomenna aamun hip hopin jälkeen mennään varmaan samalla kaavalla..Voisin joku päivä mennä ulos kuvailemaan, tälläkin hetkellä hirmu kivan näköset maisemat näkyy tosta mun huoneen ikkunasta!
obiskaaaa
Tilasin viime viikolla mun kauan himoaman uuden objektiivin joululahjaks itelleni ja eilen sain sen sitten käsiini! Noista tänkin postauksen kuvista on muutama otettu sillä uudella 50 mm putkella. (:

3 kommenttia:

  1. mun oli pakko mennä ettii tota sun joulusoittolistaa mut jumaliste en löytäny sitä mistään :(( yhyy!!

    VastaaPoista