tiistai 18. helmikuuta 2014

WANHAT 2014

Huhhuh nyt ne on sitten ohi, nimittäin kauan odotetut wanhojen tanssit. Niitä oltiin odotettu jo lukion alusta alkaen ja kyllä ne sen arvoiset olikin, oli aivan ihana prinsessapäivä kaikinpuolin! Aamulla heräsin puoli seitsemäksi kampaajalle, jossa vierähtikin muutama tunti ja klo 9.15 meidän piti olla jo koululla kyykyttämässä ykkösiä. Meidän ensimmäinen näytös alkoi Monnarilla yhden aikoihin ja sinne oli tervetulleita kaikki ilman mitään sisäänpääsymaksua. Esitettiin siellä oman koulun kanssa kaikki tanssit ja voi sitä jännityksen määrää kun oltiin kävelemässä koko yleisön edessä alkumuodostelmaan. Pieniä mokailuja lukuunottamatta fiilis oli kokoajan aivan mahtava ja voisin tehdä sen milloin vaan uudestaan! Pelkäsin kokoajan mun mekon puolesta, koska muutamalla repeyty helmat, korko meni läpi kankaasta tai helman päälle tallottiin mutta mä ite onneks säästyin siltä!




tango -mustasukkaisuutta ;)








Monnarin näytöksen jälkeen meille oli varattu pöytä Amarilloon ja käytiin siellä syömässä näytöksien välissä. Ennen illan päänäytöstä meillä oli kenraaliharkat ja klo 18.00 alkoi kaikkien Jyväskylän lukioiden yhteinen näytös Hipposhallissa, joka oli avoinna vain kutsuvieraille. Koko tilaisuus oli jotenkin niin juhlallinen ja hyvin järjestetty, etten tuu ikinä unohtamaan sitä tunteiden sekaista tunnetta mikä siellä oli. Varsinkin oman koulun tanssissa oli ihan mieletön fiilis!






Illalla lähettiin jatkoille Riihivuoreen ja kuten kuvasta näkyy, fiilis oli silloinkin katossa!

Koko päivä meni kyllä ihan hirveän nopeasti ohi kun oli niin kova kiire joka paikkaan, mutta kyllä mä silti nautin joka hetkestä! Voisin käydä lukion melkein pelkästään wanhojentanssien takia!
Ei voi kyllä muuta sanoa kuin, että oli yks mun elämän parhaista päivistä. Olin tosi tyytyväinen mun mekkoon, se oli just niin ihana pastelliunelma glitterikoristeilla kun halusinkin ja vähän kyllä harmittaa ettei sitä oikein voi käyttää enää missään. Taidan vielä joku päivä vetää sen päälle, leikkiä prinsessaa ja muistella wanhojen päivää! Mulla oli lisäks mekkoon sopiva hopea glitterilaukku ja ulkona käytin mustaa tekoturkista, josta ei vissiin tullut otettua yhtään kuvaa. Olin niihinkin tosi tyytyvväinen!

Niille kenellä Wanhat on ensvuonna tai myöhemmin niin nauttikaa joka hetkestä täysillä! ♥

2 kommenttia: