perjantai 21. helmikuuta 2014

Aurinkoterapiaa

Oon ollu nyt muutaman päivän kuumeessa kotona mutta vihdoinkin elämä alkaa voittaa ja oon saanu itteni raahattua sängyn pohjalta pois! Oon selvästikkin nukkunu aivan liikaa tällä viikolla kun tänään heräsin jo ennen kasia ihan pirteenä uuteen päivään ja tää päivä on tuntunutkin matelevan hirveän hitaasti. Varsinkin nyt kipeenä ollessa toi ulkona oleva harmaus masentaa entisestään ja päätin piristää itteeni kattelemalla vanhoja kesä- ja matkakuvia, meillä kun ei tänä talvena ole mahdollisuutta matkustaa minnekkään lämpimään niin päätin ottaa pientä aurinkoterapiaa kuvien muodossa ja kyllä muuten piristi! Kokoankin tähän postaukseen muutamia kesäfiilistelykuvia teidänkin iloksi, aika monet näistä on varmasti jo nähty aiemminkin täällä blogin puolella mutta kyllä näitä katellessa tulee silti ainakin mulle hyvä fiilis. Tulevan kesän fiilistelyä lisäsi myös tällä viikolla varatut Summer Upin telttapaikat! Mulla on jotenkin semmonen tunne, että ens kesästä on tulossa parempi kuin koskaan.
















Voi tota muistojen määrää. Taidankin nyt hautautua uudestaan peiton alle, laittaa kuulokkeet korville ja kuunnella viime kesän fiilistelybiisit läpi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti