perjantai 8. marraskuuta 2013

NEWBIES

Mulla on ollu tänään loistopäivä! Aamu alkoi puoli seittemän aikaan kun heräilin kouluun, kasilta istuin jo kiltisti ruotsin tunnilla ja puoli kympiltä mun koulupäivä loppui korkeakouluihin tutustumisen takia. Mä en kuitenkaan mennyt sinne, koska mulla on selkeät suunnitelmat jo opiskelujen varalle enkä kokenu sitä itelleni mitenkään tarpeelliseksi. Suuntasin siis keskustaan ostamaan seuraavan jakson koulukirjoja, jonka jälkeen jäin vielä kiertelemään kauppoja ostellen tarpeellisia juttuja (mm. meikkivoiteen ja kasvojen puhdistusaineen) ja siinä sivussa löytyi sitten pari muutakin kivaa juttua. Oon ettiny koko syksyn sitä täydellistä neuletta ja tänään vihdoinkin löysin sen Vero Modasta ja vieläpä sopuhintaan 12.95€/kpl, ei siis paha diili ollenkaan. ;) Raahasin kyseisiä neuleita kahdessa värissä sovituskoppiin ja en millään osannut päättää kumpi on kivempi ja lopulta puolituntisen sovituskoppitaistelun jälkeen kiikutin molemmat kassalle ja lähdin leveän hymyn kanssa kaupasta pois! Aiemmin tällä viikolla ilostutin itteeni koeviikon loppumisen kunniaks Cubuksen kaulahuivilla, jotka oli Jyväskylästä päässeet loppumaan ja nyt niitä oli vihdoinkin tullut lisää ja mä syöksyin heti kotiuttamaan omani!
578yi9uy7
Vero Moda
e465rt7y8uio
Cubus
e48uiop
Löysin Sokokselta tälläsiä uusia protein snackseja, aika jännän makusia mutta varmasti parempi vaihtoehto kun tavalliset sipsit! Näitä oli vissiin myös joku barbeque versio, joten täytyy kokeilla niitäkin.

Kivaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti