torstai 21. marraskuuta 2013

Laiska viikko

Oon tällä viikolla laiskotellu ihan huolella vaikka mun ei todellakaan ollut tarkotus! Alkaa vissiin vähän koulu, stressi ja pimeys painaa päälle ja alan huomaamattani viihtyä kotona entistäkin enemmän. Oon kuluttanut glögiä viimeaikoina enemmän kuin laki sallii ja musta tuntuu että jouluna pelkkä ajatuskin glögistä saa mulle aikaan kylmiä väreitä kun se on alkanut tulla jo korvista ulos! Mun on pitänyt tehdä kaikenlista pientä hommaa koko alkuviikon ja itseasiassa yhdessä asiassa mä jopa edistyin; sain hommattua mulle kampaaja ajan ensiviikon tiistaille, pitäis vielä keksiä mitä näille hiuksille tekisi, hmm...
Mun on jo nyt pakko hehkuttaa viikonloppua kun nähdään taas pitkästä aikaa maailman parhaalla tyttöporukalla pikkujoulujen/tyttöjenillan merkeissä. Siitä ei voi tulla muuta kuin hauskaa! Nähdään ehdottomasti ihan liian vähän, vaikka kyllähän sen ymmärtää kun kaikki opiskelee eri paikoissa ja yhteistä aikaa löytyy tosi vähän.. Tästäkin viikonlopusta sovittiin hyvissä ajoin ja saatiinkin melkein koko porukka koolle!
eeryui
2013-11-20 turhaaturhaa
edrftyguhikoäp
eryuioKulmaväri ja luomiväripaletti saatu äitin kautta Avonilta
ertgyhui
Uusi glögikokeilu! Vedin koko putelin yhdessä illassa yksin, joten suosittelen! ;)


En varmaankaan huomenna ehdi enää kirjoittelemaan, joten hyvää viikonloppua kaikille jo etukäteen! Yritän päästä sunnuntaina kertomaan vähän viikonlopun tunnelmista, joten palaillaan silloin!

2 kommenttia: