tiistai 20. elokuuta 2013

MY FAVOURITES

oiukjhgfdgh
rtfyguhioi
Four Reasonin lämpösuoja ei oo ollu mulla käytössä kovin pitkään, mutta oon ollut sitäkin tyytyväisempi siihen! Oon testaillut vaikka mitä erilaisia lämpösuojia mun hiustensuoristusaddiktion takia, mutta toi four reasons on ainakin tähän asti testaamistani ehdottomasti paras! Ite tykkään myös paljon sen tuoksusta ja siitä, että se helpottaa hiusten muotoilua huomattavasti ja sinnetänne sojottavia hiuksia on helppo käsitellä!
TIGIn hiusmarengista kuulin alunperin mun kaverilta, joka suositteli sitä mun latteille hiuksille. Lueskelin vielä myöhemmin kommentteja muutamasta blogista ja lopulta uskaltauduin itekin sen ostamaan, vaikka hinta kirpaisikin aluks vähän! En oo kuitenkaan hetkeäkään joutunut katumaan ostostani, koska se on kestänyt mulla jo tosi pitkään ja mun melko ohuista hiuksista saa ovelasti huijattua tuuhean näköiset sen avulla. Kaiken hyvän lisäksi en voi tarpeeks hehkuttaa sen ihanaa tuoksua, se kirjaimellisesti tuoksuu ihan marengille ja sen vaahtomainen rakennekkin muistuttaa erehdyttävästi marenkia niin paljon, että tekisi mieli syödä se! Suosittelen tätä siis kaikille mun kaltaisille lättähiuksille, tai niille jotka tykkää karkkituoksuista. ;)
4e65rt7y8uio
Lumenen CC-voiteesta oon löytänyt mun suosikki meikkivoiteen kaikkien etsintöjen jälkeen! Mulla lähtee helposti päivän aikana meikkivoiteet kulumaan iholta, mutta toi CC-coide kyllä pysyy tosi hyvin ja on samalla kuitenkin tosi kevyttä ja peittää kaiken tarvittavan!
Garnierin Roll-on on tuote, josta mä en ikinä luopuisi, ottaisin sen varmaan autiosaarellekkin mukaan! Mä tunnetusti omistan ikävät ikeankassit silmien alla, joten se pelastaa mut jokapäiväiseltä pandaefektiltä. Tää on kyllä niin no words needed, jokaisen pandasilmän paraskaveri!
Sensai38 -mascara on ainoo ripsiväri mikä mun räpsyttimissä pysyy! Mulla jotenkin lähtee kaikki aina valumaan ja yleensä ne on löytyny ikävästi mun jo valmiiks tummilta silmänalusilta, mutta tää on kyllä ainoo poikkeus! Löysin sen viime talvena laivalta, enkä vaihtais enää mihinkään! Se ei tosiaan lähde millään silmämeikinpoistoaineilla tai puhdistusaineilla vaan ainoastaan lämpimällä vedellä.
rtyuhijlö
RIMMEL korallin värinen kynsilakka on ollut mun kestosuosikki jo pitkään. En edes tiedä myydäänkö tätä enää, koska tää mun puteli on ostettu kauan sitten. (Sävy on 200 orange your life)
Vaselinen käsivoide lupailee vahvempia kynsiä, pehmeitä käsiä ja hyväkuntoisia kynsinauhoja ja ainakin kaksi jälkimmäistä on mun kohdalla toteutunut! Vahvempia kynsiä en huomaa omistavani, mutta vannon silti tän tuotteen nimeen, koska kädet tosiaan on paljon parempikuntoiset tän käytön jälkeen!
ryuiop
ertyuiop
Lushin purkanmakuinen ja -tuoksuinen huulikuorinta on ehkä maailman ihanin asia! Varsinkin talvella se on ihan ehdoton tuote kun tuntuu ettei rasvaaminen tai mikään muukaan auta rohtuneisiin huuliin. Hauskaa siinä on se, että kuorimisen jälkeen sokerikiteet voi syödä huulilta ja nimensämukaisesti ne siis maistuu ihan purkalle!
Carmexin huulirasva ei tuoksultaan ainakaan mua miellytä erityisemmin, mutta se on muuten vaan niin tehokas tuote että se ansaitsee saada tässä maininnan! Siitä on vissiin joku kirsikkainenkin versio (en tiedä onko se yhtä tehokasta), mutta mulla on se originaali  ja sitä käyttäessä ei kyllä tarvii huolehtia rohtuneista huulista ollenkaan! Ehdottomasti toimivin huulirasva mitä oon koskaan kokeillut.
En osannut valita Carmexin ja The body Shopin mansikkahuulirasvan välillä, joten valitsin molemmat! TBS:n rasva ei oo tehokkuudeltaan mitään parasta, mutta siinä on ihana tuoksu ja se jättää kivan punaisen värin huuliin! Sekin kuuluu siihen tekis-mieli-syödä -osastoon.
ftyguhiopö
Versacen bright crystal on tuoksu, johon en vaan kyllästy! En tykkää hirveän vahvoista tuoksuista ja tää onkin sopivan "kevyt" tuoksu mulle, mutta kestää silti pitkään!
e45r6ty7uio
Pepsodentin uus hammastahna on paras keksintö vähään aikaan! En yleensä oo luottanu näihin hampaanvalkaisutahnoihin, mutta tää oikeesti toimii jo parin pesun jälkeen! Suosittelen kokeilemaan!


Löytyikö mitään samoja suosikkijuttuja? :)

6 kommenttia:

  1. mistä oot ton huulikuorinta jutun löytäny ku oon ite ettiny tommosta pitkään ? :)

    VastaaPoista
  2. hitto täytyy itekki kokeilla tota uutta pepsodenttiä ja tota huulikuorintajuttuu! :D mistä tollasen huulikuorintajutun saa?!!!??!! talven varalle pitää ostaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha toi on ostettu Lushista Helsingistä mutta veikkaan että noita löytyy myös tyyliin Body shopista tms :) suosittelen!

      Poista
  3. Onpas ihania kuvia ja tosi kiva blogi, jään seurailemaan :----)

    VastaaPoista