tiistai 20. marraskuuta 2012

My weekend


Viikonloppu alkoi kivasti perjantaina Katjan kanssa kun käytiin kattomassa Breaking Dawn part 2 ja pyörittiin siinä hetki keskustassa ennen leffan alkua. Mun mielestä kaikista parasta on kävellä kaupungilla joulun aikaan kun kaduille laitetaan erilaisia valoja ja näyteikkunoista tehdään houkuttelevan näkösiä. Mun puolesta jouluvaloja sais pitää vaikka ympäri vuoden näkyvillä!

Lauantaina lähettiin Tampereelle ja mentiin sukulaisten luokse yöks. Käytiin kiertelemässä Ideaparkkia ja  ostamassa muutamat jutut Ikeasta.. Mä tajusin olevani lievästi sanottuna pulassa joululahjojen kanssa! Mulla on joka vuosi sama ongelma.. musta tuntuu että oon käyttäny kaikki hyvät ideat jo. :D Ehkä mun täytyy kohta ettiä tuolta netin ihmeellisestä maailmasta jotain vinkkejä.. Oon niin huono keksimään!




New Yorker

H&M

Stadium
Bianco

14 kommenttia:

  1. Jee ! (: Olipas kiva postaus :))

    VastaaPoista
  2. aa aa aaa! paljon makso noi kenkät? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öää jotai 60 vissiin? heh heti ku sain palkkarahat ni rahan menoo ei voi estää XD

      Poista
  3. Kivan olonen blogi sulla :-)

    http://bigdreams-iitu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon (: käyn tsekkailemassa myös sun blogin!

      Poista
  4. Ihan sairaan kivat noi kengät!! Muutenkin tosi kiva blogi sulla, liityn lukijaksi ehdottomasti! Jos jaksat nii käy kurkkaamassa munkin blogia; http://juliasipila.blogspot.se/ (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooi kiitos hirveesti! tottakai jaksan! meen heti kattoo (:

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiitti! tykkään niistä kans ite tosi paljon :)

      Poista
  6. Oij, kuka toi suloinen lapsonen on? :) xx

    VastaaPoista