torstai 8. marraskuuta 2012

I´m back

Aattelin nyt pitkästä aikaa alottaa ihan oman blogin kirjottamisen piitkän harkinnan jälkeen. Mä toivon että tästä tulee sellanen mihin oikeesti jaksan panostaa. Tällä hetkellä tää ainakin tuntuu ihan mielettömän kivalta! (: Mulla loppu tänään koeviikko, joten mulla on loppupäivä vapaata ja aattelin nyt tulla julkasemaan tän mun ekan postauksen! Oon vähän yrittäny muokkailla jo ulkoasua, mutta se tulee vielä muuttumaan kunhan saan jonkun hyvän idean. Yritän pitää tän blogin nyt lähinnä sellasena lifestyle -tyylisenä mutta voi olla että onnistun sotkemaan tähän vielä jotain muitakin aihepiirejä, saa nähdä. ;)

Meen muuten tänään kokeilemaan elämäni ensimmäistä kertaa Less Mills:n body pumppia ja saa nähdä kuolenko sinne heti alussa! Jos innostun niin alan käymään siellä useemminkin. :)






Sain Mamalta ihanan Jelly belly muffinssin tuliaisiks Dubaista! ♥

2 kommenttia:

  1. tää sun blogi vaikuttaa tosi kivalta! sait just yhen lukijan lisää:)

    everythingisnotforyou-lotta.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Hei kiitos paljon :) käyn tsekkaamassa sun blogin!

    VastaaPoista