maanantai 3. helmikuuta 2014

If this is to end in fire, then we should all burn together



Pahoittelen ensinnäkin tätä melko pitkäksi venynyttä hiljaiseloa blogin puolella... Meillä meni tosiaan netti rikki ja sen korjaamiseen menikin sitten vähän enemmän aikaa kuin oli suunniteltu. Mutta alamäkien kautta voittoon ja täällä mä taas oon! Oikeastaan tälläinen pieni tauko oli ihan hyväkin juttu, mulla on nimittäin ollut viimeisen kuukauden aikana tosi paljon kaikkea uutta ja jännää. Aloitetaan vaikka ihan tammikuun alusta kun joululoma oli lopuillaan ja musta tuli virallisesti inttileski. Toi asia oli ollut tiedossa jo pitkään, mutta en ollut vissiin tiedostanut koko asiaa ennen kuin vietiin tuo toinen osapuoli itkujen saattelemana armeijan porteille ja yritin vaan hyväksyä mielessäni, että Joelin koti tulee olemaan siellä seuraavan vuoden ajan. Ekat pari viikkoa oli ihan kamalia, mutta nyt tohon ajatukseen on alkanut jo tottua ja oon keskittynyt enemmän tekemään sellaisia juttuja, mistä mulle itelleni tulee hyvä fiilis! Oon todellisuudessa maailman ylpein tyttöystävä, tiedän että se mun armeijapoju pärjäilee siellä tosi hyvin! Lisäksi, alokasaika alkaa kohta olla lopuillaan, joten hyvästi kiinteät viikonloput! ♥

Tässä kuussa varmasti kaikilla lukion kakkosilla on ollut mielessä tasan yksi asia: Wanhojen tanssit. Itekkin myönnän panikoineeni kampaaja-ajasta, alushameesta ja ties mistä pikku jutuista. Kyllä se prinsessapäivä on vaan sen kaiken vaivan arvoinen, se on kuitenkin ihan once in a lifetime juttu!

Kaiken tän sähellyksen keskellä alotin myös tammikuun alussa autokoulun, joka on jo ihan hyvällä mallilla! Mulla puuttuu enää muutama teoriatunti ja ajotunnitkin alkoi viimeviikolla. Hirveästä jännityksestä huolimatta eka ajotunti sujui paremmin kuin olisin ikinä voinut kuvitella, keskiviikkona ois taas mentävä kaahailemaan tonne Jyväskylän kaduille!

Huhhuh, eiköhän siinä ollut jo ihan mukava infopläjäys mun kuluneesta kuukaudesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti