perjantai 6. joulukuuta 2013

Yo juhlissa

Päätin tulla pikaisesti kertomaan eilisillan tunnelmista ennen kuin kiiruhdan poikaystävän pikkusiskon synttäreitä juhlimaan. Me lähdettiin siis eilen illalla äitin kanssa ajelemaan kohti Tamperetta ja mun pikkuserkun yo juhlia. Meillä oli aika tiukka aikataulu ja saavuttiinkin paikanpäälle tyylikkäästi pari tuntia myöhässä, mutta se ei menoa haitannut, sillä ehdittiin kuitenkin hyvin juhlatunnelmiin mukaan! Itse juhlapaikka oli tosi hienolla paikalla Tampereen keskustan kattojen yllä ja ruoka oli tosi hyvää! Sukujuhlat on mun mielestä aina tosi hauskoja kun siellä monesti tapaa sellaisia ihmisiä kenen ei tiennytkään olevan mitään sukua itselle. Juhlien jälkeen suunnattiin mun Tampereella asuvan tädin luokse yöksi ja tänään aamulla lähdettiin jo ajelemaan takaisin Jyväskylään. Mulla onkin juhlien täyteinen viikonloppu nyt, kun huomenna juhlitaan vielä Iitun 17 vuotis synttäreitä!
2013-12-06 veeran yo juhlat
Yo juhlien asu: peplum-paita H&M / paljettihame Vero Moda / lisäksi mulla oli vielä H&M: stä ostetut mustat kiilakorot jotka eivät ilmeisesti päässeet kuviin mukaan
e45rtyui
ertyuik
rrtyui
ertyuio

Onnea vielä kaikille ylioppilaille ja hyvää itsenäisyyspäivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti