keskiviikko 2. lokakuuta 2013

MY ROOM

2013-09-29 Adelinan ristiäiset ja syyskuvailua ft4
2013-09-29 Adelinan ristiäiset ja syyskuvailua ft5
2013-09-29 Adelinan ristiäiset ja syyskuvailua ft3
Oon monesti aatellut tekeväni huonepostauksen ja nyt kun kerrankin sain siivottua kaikki ylimääräiset rojut pöydältä, lattialta ja sängyn päältä niin päätin samalla ottaa pari kuvaa! Niinkuin huomata saattaa, mä tykkään valkoisesta. Mun huonehistoriaan on mahtunu monenlaisia eri sisustuksia ja sain vissiin ala-aste aikoihin jonkinlaisen pinkkiähkyn kun silloin mun huone oli katosta lattiaan täysin pinkki, sen jälkeen oonkin tykännyt enemmän mahdollisimman yksinkertaisesta sisustuksesta. Mulla ei ole myöskään paljoakaan pikkutavaroita esillä, koska mun silmää miellyttää enemmän juurikin se yksinkertaisuus ja minimalistisuus. Mulla on jotenkin paha tapa kyllästyä helposti "ylimääräisiin" esineisiin ja ne löytyykin yleensä lopulta kaapin perältä kun oon todennut ettei ne istu mun tyyliin.
Mulla on aika pieni huone, eikä sinne mahdu hirveästi mitään muuta kuin ne perusjutut, mutta tykkään silti siitä paljon! Mun mielestä mustat ja värikkäät yksityiskohdat on tosi kivan näköisiä muuten valkoisessa sisustuksessa ja huoneen ilmettä voi muutella helposti oman mielialan mukaan vaikka erilaisilla tyynyillä. Talvella saa myös luotua ihanaa tunnelmaa jouluvaloilla ja kynttilöillä, haha joulu tule jo! :D

Semmosta, mitäs piditte tälläisestä esittelypostauksesta? :)

1 kommentti:

  1. Tää postaus on ihan sika kiva! :)

    ps. sulle olis haastetta!! :)
    http://katja-dontdreamlive.blogspot.fi/2013/10/challenge.html

    VastaaPoista