keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

kesäherkkuja ja kuulumisia

Oon syönyt kesän aikana mansikoita ihan liikaa. Tungen niitä joka paikkaan, mutta niihin ei vaan kyllästy! Oon vetäny myös jäätelöä ihan mukavat määrät, syksyllä mua oottaakin kuntosali, tanssitunnit ja lenkkipolut, mutta siihen asti oon antanu itteni nauttia vaan lomasta ja syödä hyvällä omallatunnolla herkkuja kun mieli tekee.
wertyuiop
ertyui
ertyuio
Oon vietellyt alkuviikon Tampereella kauppoja kierrellen ja tänään kotiin tullessa mulla alkoi taas pieni maalausurakka eteisen seinissä, huomenna vielä viimeinen kerros pintaan ja sitten taitaa olla tän kesän maalailut vihdoinkin maalailtu! Tänään aurinkokin näyttäyty tuolta pilviverhon välistä ja käytin heti tilaisuuden hyödyks vallaten parvekkeen auringonottoa varten. Toivottavasti tälläsiä päiviä riittäis vielä pitkään! Mun loppulomasta on tähän tietoon tulossa melko tapahtumarikas, saa nähdä toteutuuko kaikki suunnitelmat! Nyt taidan aloittaa kattomaan jotain kivaa kesäistä leffaa, joten adios!

4 kommenttia:

  1. Oi nami. Tuli vesi kielelle ku katoin noita kuvia. Nams♥

    VastaaPoista
  2. apua miten ihanan näköstä, varsinki toi ensimmäinen kuva ♥ ja ihana blogi sulla muutenki :-)

    http://o-something.blogspot.fi/

    VastaaPoista