tiistai 18. kesäkuuta 2013

Don't worry, just let me blow all of your grey clouds away

2013-06-18 nice summerday
sedrtfyguhio
sdfhikj
bhjjkk
2013-06-18 nice summerday1
rdtfyguh
rdtyguio
sdfghjk
Oon viimeaikoina innostunu kokkailemaan vaikka yleensä mä oon viimenen ihminen kenet päästetään keittiöön säätämään! Eilen syötiin mun tekemää kana-pestopastaa ja tänään tein aamupalaks banaanilettuja, molemmat onnistu ainakin omasta mielestä hyvin ja erityisesti noi banaaniletut oli tosi hyviä ennakko odotuksista huolimatta. Oon käyttäny eilisen ja tän päivän tehokkaasti olkkarin seinän kanssa, kun oon repinyt vanhoja tapetteja, tasoittanut ja hionut seinäpintaa ja tänään vielä maalasin ensimmäisen kerroksen. Huomenna lisää maalia päälle ja alkaa näyttää jo aika hyvältä! En tosiaan saanut mitään kesätöitä, joten teen tämmösiä pieniä projekteja kotona ja vähän muuallakin. Nyt kun on ollu vähän huonompia kelejä ulkona, niin ei yhtään haittaa että on jotain tekemistä sisällä eikä koko loma mene vaan lusmuiluun.

2 kommenttia: