maanantai 26. marraskuuta 2012

26.11


Oii muistan kun laulettiin tän biisin alkuperäistä versioo joskus ala-asteella haha
tampereella
Olin pari päivää vähän kipeenä ja mun viikonloppusuunnitelmat meni sit pieleen ja olinkin kiltisti kotona koko vklp.. Tulipa ainakin katottua leffoja ja vain elämää -maratonia enemmän ku laki sallii! Mun alko eilen tekemään ihan hirveesti mieli pipareita joten kävelin siwaan ja ostin piparitaikinaa! Tuli ihan armoton joulufiilis ja oli muuten hyviä pitkästä aikaa vaikka en loppujen lopuks syönykkään kun muutaman. :D Äiti tuli yöllä laivalta ja toi mulle tuliaisena ton Vercasen bright crystal hajuveden, ihan mielettömän hyvän tuoksusta ainakin mun mielestä.
Kohta ois lähtö pumppiin, oon ihan koukussa! Jotenkin se että saa vetää ittensä ihan loppuun ja kontata sieltä salista lopuks pois ihan kuolleena niin saa ainakin mulle ihan mielettömän fiiliksen!
Itseasiassa mun hakija taitaa kohta tulla, joten palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti