tiistai 16. heinäkuuta 2013

hääjuhlat

Mulla on ollu niin kiireinen loma etten oo ehtinyt koneelle istahtaa! On ollut tyttöjeniltaa, häiden juhlimista, kavereiden näkemistä, mummolan ikkunanpuitteiden maalailua ja tänään käytiin äitin loman alkamisen kunniaks Kuopiossa shoppailemassa! Viime viikonloppu kului mukavasti juhlien siis mun tädin naimisiinmenoa, joka tapahtui oikeasti jo talvella mutta pienimuotoiset juhlat pidettiin vasta nyt. Juhlat järjestettiin meidän perheen "kesäasunnossa" ja myöskin mun vanhassa kodissa ja mentiin sinne Joelin kanssa jo perjantaina auttamaan järjestelyissä. Samaisena iltana tuo parempi puolisko yritti opettaa mulle autolla ajamista ja hermohan siinä meni moneen kertaan kun ei siitä oikein mitään tullut! Alan vahvasti epäillä mun mahollisuutta saada ajokorttia. :D Häiden juhlinta kuitenkin sujui ongelmitta ja nää oli ainakin mulle siitä erityiset juhlat, että äitin puolen suku näki ensimmäistä kertaa Joelin. Nyt lätkäsen tähän muutamat kuvat ja sitten taidankin mennä parantelemaan mun kipeetä kurkkua ja nuhanenää tonne peiton alle.. kesällä on niin inhottava olla kipeenä!
2013-07-15 minnan ja timon hääjuhlat
wsergyuih
erdtfyguj
ertyuio
Näin meillä juhlitaan häitä......
2013-07-15 minnan ja timon hääjuhlat1
2013-07-15 minnan ja timon hääjuhlat2
2013-07-15 minnan ja timon hääjuhlat3
sertfyguhi

2 kommenttia: