torstai 20. kesäkuuta 2013

yesterday´s outfit

esrtgyuhi
Mun kesäkampaus; sotkuinen nuttura, tää on vaan niin helppo ja pelastaa huonot hiuspäivät (eli jokaisen päivän ;) )
2013-06-20 olkkarin maalausta
paita Zara / farkkushortsit 2nd hand
ertyuio
Tää kynsilakka on ehdottomasti mun tän kesän suosikki! Merkki on Rimmel ja sävy 200 orange your life
parempiii
aurinkolasit Cubus

Oon ollut lähes koko loman meikittömällä naamalla ja nyt huomaan sen vaikuttaneen selkeästi mun ihon kuntoon! Talvella kärsin erilaisista iho-ongelmista, mutta nyt kesällä kehtaan vihdoinkin poistua kotoa ilman paksua pakkelikerrosta! Näissäkään kuvissa mulla ei taida olla ollenkaan meikkiä.

Postailen seuraavan kerran varmaankin loppuviikosta, lähdetään nimittäin viettämään juhannusta tyttöporukalla kaverin mökille! Tulossa ainakin ruuantäyteinen ilta ja mikäs sen parempaa kuin hyvä ruoka parhaassa seurassa. Pitäkäähän tekin kivat jussit! :)

1 kommentti: