tiistai 25. joulukuuta 2012

JOULU 2012

joulupallo
joulukuusi
kynttilöitä
piparkakkutalo
hautausmaalla
jouluminä
jouluruokaa
kynttilä
pipareita
Vietettiin tänä vuonna joulua pienellä porukalla ja aika rauhallisissa tunnelmissa..välillä ihan kiva näinkin. Oon nyt tosiaan mun toisessa kodissa maalla, oon viettäny mun kaikki elämän joulut täällä yhtä lukuunottamatta. Musta on ihanaa aina viettää vuodesta toiseen perinteinen joulu samalla kaavalla, musta ois jopa vähän hassua mennä muuttamaan hyväks havaittua tapaa viettää joulua. :D Tänne saa vaan luotua joka vuosi semmosen ihanan joulufiiliksen! Oon syöny näiden muutaman päivän aikana ihan liikaa, mutta se on vissiin jouluna ihan sallittua? jouluruoka on vaan niiin hyvää! Oon tänään vaan löllöilly koko päivän jumpsuitti päällä, syöny lempparisuklaata ja katellu leffoja ja ohjelmia. Aion kattoo vielä sen Potterin ja varmistaa että tää päivä on todellinen läskeilypäivä. Teen varmaankin huomenna lahjapostausta, tänä vuonna olikin kiva kun en osannu oikein toivoakkaan mitään ja kaikenlaisia ylläreitä sieltä paketista sitten kuoriutukin. :)

Montakohan kertaa tässä postauksessa mainitsin sanan joulu? En nyt jaksa alkaa muokkailemaan tota tekstiä..ainakin tuli selväks mistä puhutaan :D

2 kommenttia:

  1. oon ettiny pitkään ton tyylistä neuletta, kun sulla tossa kuvassa!aivan ihana!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä tosi kiva talvella kun se on niin lämmin ja kivan näkönenkin. :) Ostin sen viimevuonna ginan joulualeista mutta varmasti löytyy muualtakin!

      Poista